Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
FALSE
TRUE

Son haberler

latest

DİDİM SAHİLLERİNE YAZ GELDİ

DİDİM SAHİLLERİNE YAZ GELDİ TURİZMİN gözde merkezlerinden Aydın'ın Didim İlçesi, havaların ısınmasıyla yerli ve yabancı turistlerin akı...

DİDİM SAHİLLERİNE YAZ GELDİ
TURİZMİN gözde merkezlerinden Aydın'ın Didim İlçesi, havaların ısınmasıyla yerli ve yabancı turistlerin akınına uğradı. Dünyaca ünlü Altınkum plajında renkli görüntüler ortaya çıktı.Didim'de yaşayan yaklaşık 10 bin İngiliz ailenin yanısıra, çevre il ve ilçelerden gelen yerli turistler, Altınkum plajında sereserpe güneşlendi, bol bol denize girdi.
Hürriyet Video'larını izlemek için Flash 7 veya daha yüksek eklenti yüklenmeniz gerekmektedir. Yüklemek için tıklayınız!!!
*Kafe Medya ile tanıtım için tıklayın!

Hiç yorum yok

Yorum yapmanızı çok istiyoruz..:)