Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
FALSE
TRUE

Son haberler

latest

Neden bu tablo bizi içine çekiyor? Nedimeler’in 364 yıllık gizemi

Zor zamanlar... Böyle bir dönemde bu videoyu yayınlayıp yayınlamama konusunda çok düşündüm. Bir tarafta sonsuza kadar susma isteği, diğer ...



Zor zamanlar... Böyle bir dönemde bu videoyu yayınlayıp yayınlamama konusunda çok düşündüm. Bir tarafta sonsuza kadar susma isteği, diğer tarafta size verdiğim ve beş yıldır bozmadığım zinciri kırmama sözü. Beni içine çeken kedere teslim olmak yerine, beni içine çeken bir tabloya kendimi bırakmaya karar verdim.
---
Sizin resminizi çiziyorum. Efendim? Olmaz öyle saçma şey mi? Sizi değil olsa olsa beni çeken kamerayı mı çizebilirim sadece? Nereden biliyorsunuz? Belki de yeni bir teknoloji çıkmıştır ve bunun sayesinde artık sizi görebiliyorumdur? Bazı öncü fikirler ilk çıktığı zaman hemen anlaşılamayabilir. Mesela televizyon... İlk zamanlar anlaşılamamıştı. Ne demişlerdi onu tarif etmek için?

*Kafe Medya ile tanıtım için tıklayın!

Hiç yorum yok

Yorum yapmanızı çok istiyoruz..:)