Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
FALSE
TRUE

Son haberler

latest

Canlı yayında rezil etti

Zuhal Topal'la İzdivaç'a Melike Hanım'a talip olan Yılmaz Bey damgasını vurdu. "B...

CANLI YAYINDA REZİL ETTİ
Zuhal Topal'la İzdivaç'a Melike Hanım'a talip olan Yılmaz Bey damgasını vurdu. "Ben bu programın bel kemiğiyim, bizler olmasak bu program olmaz, istersem ben burayı bir günde çökertirim" diyen Yılmaz Bey'e sert çıkan Zuhal Topal, damat adayını kovmaktan beter etti. Sert tavırlara dayanamayan damat adayı çareyi stüdyoyu terk etmekte buldu.Yüklemek için tıklayınız!!!

Zuhal Topal'la İzdivaç'a Melike Hanım'a talip olan Yılmaz Bey damgasını vurdu. "Ben bu programın bel kemiğiyim, bizler olmasak bu program olmaz, istersem ben burayı bir günde çökertirim" diyen Yılmaz Bey'e sert çıkan Zuhal Topal, damat adayını kovmaktan beter etti. Sert tavırlara dayanamayan damat adayı çareyi stüdyoyu terk etmekte buldu. *Kafe Medya ile tanıtım için tıklayın!

Hiç yorum yok

Yorum yapmanızı çok istiyoruz..:)