Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
FALSE
TRUE

Son haberler

latest

İETT otobüsünü çaldı

Cevahir Kandemir'in görev kağıdına imzalatmak için hareket amirliğine girdiğini gören Hasan Kı...

İETT OTOBÜSÜNÜ ÇALDI
Cevahir Kandemir'in görev kağıdına imzalatmak için hareket amirliğine girdiğini gören Hasan Kılıç isimli hırsız, otobüsün kapısını açarak içeriye girdi. Otobüsü çalıştırarak hareket ettirdi.Yüklemek için tıklayınız!!!

Cevahir Kandemir'in görev kağıdına imzalatmak için hareket amirliğine girdiğini gören Hasan Kılıç isimli hırsız, otobüsün kapısını açarak içeriye girdi. Otobüsü çalıştırarak hareket ettirdi. Otobüsün hareket ettiğini gören Kandemir, durumu hemen hareket amirine ve polise bildirdi. İETT merkezindeki görevliler, araçlardaki GPS cihazı sayesinde otobüsün yerini tespit ederek polisi bilgilendirdi. GPS cihazından elde edilen veriler doğrultusunda harekete geçen polis ile otobüs arasında amansız bir takip başladı. Polis ekipleri Üsküdar Meydanı'ndan kaçırılan otobüsü Tuzla'ya kadar kovaladı. Polislerin elinden yaptığı manevralarla kurtulan Kılıç'ın kaçışı 55 kilometre sonra son buldu. Tuzla girişinde önü kesilen otobüs durdurularak Hasan Kılıç yakalandı. Psikolojik tedavi gördüğü öğrenilen Hasan kılıç ifadesinde, "Dışarıda üşümüştüm. Otobüse ısınmak için bindim. Bunun içinde otobüsü çalıştırdım. Daha sonra içinden dolaşmak geldi. Ben de otobüsü hareket ettirdim." dedi. *Kafe Medya ile tanıtım için tıklayın!

Hiç yorum yok

Yorum yapmanızı çok istiyoruz..:)