Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
FALSE
TRUE

Son haberler

latest

Hülya Avşar'ın referandum cevabı

Türkiye İş Kadınları Derneği (TİKAD) tarafından Pakistan'daki selzedelere yardım amacıyla düze...

HÜLYA AVŞAR'IN REFERANDUM CEVABI
Türkiye İş Kadınları Derneği (TİKAD) tarafından Pakistan'daki selzedelere yardım amacıyla düzenlenen iftar yemeğinde hazır bulunan Yüklemek için tıklayınız!!!

Türkiye İş Kadınları Derneği (TİKAD) tarafından Pakistan'daki selzedelere yardım amacıyla düzenlenen iftar yemeğinde hazır bulunan Hülya Avşar referandum ile ilgili görüşlerini açıkladı. Avşar şöyle konuştu: "Referandum, en son güne kadar çalışmam gereken bir ders diye düşünüyorum. Çünkü daha tam algılayamadım. Nasıl bir yol tutmalıyım, nasıl bir yoldan gitmrliyimi tam içime sindiremedim. En son güne kadar dersimi çalışacağım. O maddeleri tek tek okuyup, gerçekten içine sindirdiği gibi davranmak lazım. Ülkenin yararına da ama gönlümden geçen neyse onu yapmak istiyorum. Onun için daha dersim bitmedi."(Haber: Zeynep ÖZONUR - Kamera: Ünsal ÇAKİN / İSTANBUL / DHA) *Kafe Medya ile tanıtım için tıklayın!

Hiç yorum yok

Yorum yapmanızı çok istiyoruz..:)