Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
FALSE
TRUE

Son haberler

latest

Asena'dan göbek ve dans show

Balıkesir'in Erdek ilçesinde sahne alan Asena, "Benim eşim yok ama olsun" diyerek, h...

ASENA'DAN GÖBEK VE DANS ŞOV
Balıkesir'in Erdek ilçesinde sahne alan Asena, "Benim eşim yok ama olsun" diyerek, hayranlarını eşli olarak sahneye davet ettiYüklemek için tıklayınız!!!

Balıkesir'in Erdek ilçesinde sahne alan Asena, "Benim eşim yok ama olsun" diyerek, hayranlarını eşli olarak sahneye davet etti. Erdek, ünlü sanatçıların ilgi odağı oldu. Soner Sarıkabadayı, Ziynet Sali, Hande Yener ve Demet Akalın'dan sonra dün akşam da The Rock Disco'da Asena sahne aldı. "Göbek Şov" yapan Asena, yaklaşık bir saat süren programının sonunda oynamak isteyenleri yanına çağırdı. "Benim eşim yok ama olsun" diyen Asena, evli ve sevgilisi olan çiftleri de dans yapmak için sahneye davet etti. Hayranlarına "Dans yarışması" da yaptıran Asena, program sonrası yaptığı açıklamada, Erdek'e her yıl geldiğini belirtip, "Burada hem sahneye çıkıyorum hem de bir kaç günlüğüne de olsan dinlenme imkanı buluyorum" dedi. Haber-Kamera: Erdem ÖZCAN / ERDEK (Balıkesir) DHA *Kafe Medya ile tanıtım için tıklayın!

Hiç yorum yok

Yorum yapmanızı çok istiyoruz..:)