Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
FALSE
TRUE

Son haberler

latest

''2011'de son kez adayım''

Başbakan Erdoğan, 2011 Genel Seçimlerinde son kez milletvekili adayı olacağını açıkladı Yüklemek i...


Başbakan Erdoğan, 2011 Genel Seçimlerinde son kez milletvekili adayı olacağını açıkladı Yüklemek için tıklayınız!!!

Başbakan Erdoğan, 2011 Genel Seçimlerinde son kez milletvekili adayı olacağını açıkladıktan sonra, "2011 seçimlerinde eğer benim partim seçimlerde ikinci parti çıkacak olursa (ki böyle bir şeyi hiç beklemiyorum inşallah) ben genel başkanlıktan ayrılırım. Niye? Birinci derecede partinin o konuma gelmesinden kendimi sorumlu tutarım. Partimde de organlarda da belki bir şeyler olabilir o ayrı mesele. Ama birinci derecede ben bunu ortaya koyabilmeliyim. Ve bununla da yine bir şeyi istiyorum. Türkiye'de bir şeylerin değişmesi, bir şeylerin anlaşılması lazım. Eğer batı toplumlarında bu yapılabiliyorsa, bizim de bunu yapmamız lazım. Yani şu koltuklara bizim çakılı kalmamamız lazım. Yani burada başarısız olduğu zaman bir adam gidebiliyor, bunu göstermesi lazım. Farklı şekillerde daha sonra hizmet imkanları doğabilir ama orada çakılıp kalma. Eğer seni getirecekse orası getirsin ama sen oraya çakılıp kalma. Bunun örneklerini ortaya koymamız gerekiyor.” dedi.. *Kafe Medya ile tanıtım için tıklayın!

Hiç yorum yok

Yorum yapmanızı çok istiyoruz..:)