Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
FALSE
TRUE

Son haberler

latest

TÜRKİYE BU MİNİBÜSÇÜYÜ KONUŞUYOR

Kırıkkale'de minibüs şoförlüğü yapan Adem Araç, aracında düşürülen ve içinde bin 350 lira bulunan cüzdanı teslim ettiği Minibüsçüler Oda...

Kırıkkale'de minibüs şoförlüğü yapan Adem Araç, aracında düşürülen ve içinde bin 350 lira bulunan cüzdanı teslim ettiği Minibüsçüler Odası tarafından 100 lira mazot fişi ile ödüllendirildi. Minibüste bulunan cüzdan ise, oğlunu evlendirmeye hazırlanan ve Samsun'dan yakınlarını ziyaret için Kırıkkale'ye gelen Necla Aslan'a teslim edildi. Kırıkkale Minibüsçüler Odası Başkanı Güven Ceylan ile Başkan Yardımcısı Hüseyin Koçoğlu, örnek şoför olarak gösterdikleri Adem Araç'a 100 lira tutarındaki akaryakıt fişini teslim ettiler. Araç, yaptığı konuşmada, ?Bir yolcu tarafından minibüsümde düşürdüğü cüzdanı, içindekilerle birlikte oda başkanımıza teslim ettim. Yolcumuza ait olan cüzdanı, içindeki paralarla birlikte oğluna düğün yapmaya hazırlanan ve ihtiyacı olan sahibine teslim edilmesinden mutlu oldum. Odamız da bana 100 liralık akaryakıt fişi ödülü uygun görmüş. Ben, yapılması gerekeni yaptım" dedi. Erhan GÖĞEM / KIRIKKALE, DHA
*Kafe Medya ile tanıtım için tıklayın!

1 yorum

  1. Helal olsun be kardeşim Allah senin gibi kalbi gönlü zengin milletimizin sayısını çoğaltsın inşallah.Eli öpülesi kardeşim,Allah senin için hayırlı olan dualarını kabul etsin.Sağlık ve uzun ömurler diliyorum.Bu dunyan'da öbur dünyanda cennet olsun inşallah..

    YanıtlaSil

Yorum yapmanızı çok istiyoruz..:)