Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
FALSE
TRUE

Son haberler

latest

REHA MUHTAR RESTİ BÖYLE ÇEKTİ

Kanaltürk Televizyonu’ndaki Son Kale programı, geçen pazartesi olduğu gibi yine yarıda kaldı... İŞTE O ANLAR... Hürriyet Video...

Kanaltürk Televizyonu’ndaki Son Kale programı, geçen pazartesi olduğu gibi yine yarıda kaldı... İŞTE O ANLAR...
Hürriyet Video'larını izlemek için Flash 7 veya daha yüksek eklenti yüklenmeniz gerekmektedir. Yüklemek için tıklayınız!!!
*Kafe Medya ile tanıtım için tıklayın!

1 yorum

  1. BU program artık bitmiştir... Reha Muhtar'ı gene de tebrik ederim. Böyle racon kesen kabadayı tarzı hesap sorucu naralara karşı efendiliğini bozmamış. "Hergele meydanı" lafına da bu kadar tepki gösterilmesine gerek yok! Kendimi bir izleyici olarak aynen Reha Muhtar'ın tarif ettiği gibi bir sokak kavgasının ortasında buldum sanki.
    Erman Toroğlu ve Ahmet Çakar; burnunuz neden bu kadar büyük? Mütevazi olmak size yenilmek gibimi geliyor? Haklı kavganızda dahi bu tarz tepkileriniz, sizleri bizim gözümüzde basit ve bayağı gösteriyor. Daha birkaç hafta önce birbirinize de aynı raconu kesmedinizmi Telegol de? Değerli yorumlarınız, bu 15 lik delikanlı tavırlarınızla günden güne kirleniyor. Artık sizi insanlar google'da ararken Ahmet Çakar+kavga, Erman toroğlu+kavga şeklinde aratıyor biliyormusunuz? Kaç yaşında insanlarsınız. Sizden küçük bir kardeşiniz olarak, size bu yaştan sonra terbiyeyi ahlakı öğretemem. Bunun çözümü de var... Programcıların reyting kaygısı olmadan, sizin ekranlara çıkmanızı önlemeleri. O zaman da dönüp hesap sormayın niye boykota uğradım? Niye şurdan burdan kovuldum diye. Senelerin gazetecisi Reha Muhtar (onun da zaman zaman kendi meşrebince halleri olmasına rağmen) sizin tarafınızdan adeta linçe uğramış. Çok üzüldüm doğrusu. Sizleri bir seyirci olarak esefle kınıyorum. Özellikle Erman Toroğlu'nun halleri çok çirkindi.............................

    YanıtlaSil

Yorum yapmanızı çok istiyoruz..:)