Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
FALSE
TRUE

Son haberler

latest

Öykü'ye yazık ettiler

Zonguldak'ın Devrek İlçesi'ne bağlı Çorak Köyü'nde Açık Öğretim Lisesi'nden mezuni...

ÖYKÜ'YE YAZIK ETTİLER..!!
Zonguldak'ın Devrek İlçesi'ne bağlı Çorak Köyü'nde Açık Öğretim Lisesi'nden mezuniyet için gerekli olan 192 krediyi 7'inci dönem sonunda tamamlayarakYüklemek için tıklayınız!!!

Zonguldak'ın Devrek İlçesi'ne bağlı Çorak Köyü'nde Açık Öğretim Lisesi'nden mezuniyet için gerekli olan 192 krediyi 7'inci dönem sonunda tamamlayarak verilen geçici mezuniyet belgesiyle ÖSS'ye giren 19 yaşındaki Öykü Sülük, Aksaray Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyat Bölümü'nü kazandı. Sevinç içinde İlçe Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü'ne lise diplomasını almaya giden Sülük, "Sen 7 dönem okumuşsun. Yönetmeliğe göre 8 olmalıydı. Mezun olamazsın, üniversiteye gidemezsin" denilmesiyle şoke oldu. Sülük, Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu'ya mektup yazarak üniversite hayalinin önündeki engelin kaldırılmasını istedi. (HABER: Gürkay GÜNDOĞAN- KAMERA: Seçkin KIRARSLAN/DEVREK(Zonguldak), (DHA) *Kafe Medya ile tanıtım için tıklayın!

Hiç yorum yok

Yorum yapmanızı çok istiyoruz..:)